Pages

This journey is incredibly humbling for me.

From being wounded and not knowing which way is up and wondering whether or not i could be ALIVE or not and at the same time, finding new MEANING in my new life in this FOREIGN place.....It's been an AMAZING journey

I am a daughter, sister, dog-owner and friend.

Currently, i am learning to train my mind and body. I want to hold my body, challenge my physical ability to a level i could never imagine.

I definitely have learn to stop letting these people who do so little for me in my life but control so much of my mind, feeling and emotions.

Learning to let them go from my life is definitely one of the best achievement i ever done to myself.

Goodbye my friends.... Hope when we meet again, we are once strangers again.

Thursday, October 22, 2009

Project Alpha: Beautiful Nara- Tujuh Perkara Yang Anda Boleh Belajar dari Beautiful Nara

Ini adalah kali pertama saya belog dalam bahasa Melayu. Jikalau anda ingin memulakan kelas bahasa, dan memperbaiki bahasa saya, sila tinggal komen di sini..... dan boleh blah....

Seperti biasa, saya juga peminat setia Projek ALPHA. Minggu yang kelima ini merupakan minggu Beautiful Nara. Saya tidak kenal Beautiful Nara.... Ingat AWEK GOSIP dari mana... Rupa-rupanya, Abeng Gosip... Tapi nak cakap dia cantik ke tak..... berganting kepada cita rasa masing-masing.... Mengikut litupan terkini daripada golongan kawan-kawan saya, rupa-rupanya, Beautiful Nara adalah seorang penbelog yang terkemuka di kalangan mereka, macam Abang Kenny Sia di kalangan kawan-kawan saya....

Oleh itu, daripada video yang memperkenalkan Beautiful Nara.... Saya boleh belajar tujuh perkara daripada beliau..... Ya... Tujuh Perkara lagi.... (Jangan tanya saya, saya pun tidak tahu mengapa saya memilih tujuh)

TUJUH PERKARA YANG ANDA BOLEH BELAJAR DARI BEAUTIFUL NARA ATAU BEAUTIFULNARA.COM

1) Cipta nama domain yang suspen macam Beautiful Nara... Biar orang ingat tuannya ialah gadis melayu yang terakhir... padahal... mengejutkan orang dalam projek alpha... rupa-rupa... abeng saje.... cantik tak cantik, saya tidak berani komen... kerana takut belog saya ini dikunjungi oleh 2.5 million fans dia... takut saya....runtuh belog saya nanti...

New Picture (20)

2) Memberi kejutan kepada orang dengan sejarah pendidikan Beautiful Nara di University Korea, sampai mendorong dia menggunakan Bahasa Korea sebagai nama domain... rupa-rupa NARA=NEGARA....

3) Cinta kepada negara sehingga menjadikan Malaysia sebuah negara yang cantik dengan mengulaskan segala gosip-gosip selebriti di Malaysia.....

4) Bangga dengan pencapaian diri dan cuba mengatasi batasan diri dengan cuba berbahasa Inggeris walaupun tidak tepat... Tidak ape, janji cakap dan mesej sampai... Saya respek you, Beautiful Nara...

New Picture (19)

5) Jangan belog macam Utusan..... Bagus punya nasihat ini.... Tapi, saya ingat Utusan itu surat-khabarkan????

6) Gosip dengan berhemah.... Ini kali pertama saya dengar bahawa gosip pun boleh berhemah... Nanti, saya kena pergi beautifulnara.com untuk tip-tip bergosip secara berhemah

7) Menunjukkan keyakinan seratus-peratus dalam Projek Alpha.... Beautiful Nara betul-betul ade ciri-ciri sebagai belog gosip selebriti tanahair kita... Syabas..... Siap lagi nak bertarung dengan budiey.com pulak..... banyak kerenahla...

New Picture (21)

Itulah saje daripada saya yang tidak tahu apa-apa.... Enjoyla projek Alpha di Nuffnang atau di Hitzfm.com

P/S: Berbelog dalam bahasa Melayu memang memenatkan..... Tapi saya berpegang dengan semangat dari Beautiful Nara yang sanggup berbahasa Inggeris dalam Projek Alpha.... 'Pai Ti'!!!!

1 comment: